Tuesday 25 March 2014

Pengedar Shaklee di Penang dan Kuala Lumpur


Short entry untuk hari ni. Minggu ni minggu cuti sekolah kan, so saya kalau cuti sekolah ni asyik berjalan je la kerjanya. Kakak saya pula cikgu, memang masa yang sesuai untuk makan angin dengan keluarga. Saya pula, being a working at home mother, masa sangat flexible. Tak perlu nak apply cuti bagai. Best kan. Tapi, makan angin pun business tetap berjalan seperti biasa. Consultation untuk customer, penghantaran dan COD masih ada seperti biasa setiap hari. Kedai online saya dibuka 24 hours ye, jangan risau. Dan jangan lupa, promosi ESP beli 6 percuma 1 masih ada dan akan tamat pada 31 Mac ni. Jangan lepaskan peluang ni ye!

 Me with my sis
Kamilah amoi geng mata sepet :)
Pengguna setia, pengedar produk Shaklee dan Fiena Beauty

P/S : Kakak saya pengedar Shaklee area Kuala Lumpur ye..


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: