Wednesday 13 August 2014

Cara Merawat Resdung Dengan Berkesan


Masalah resdung sangat sinonim kan di kalangan kita. Kalau bukan ahli keluarga kita yang mengalami masalah resdung ni, pasti ada di kalangan rakan-rakan kita yang ada masalah ni.

Alhamdulillah, saya takde masalah resdung ni, tetapi suami saya dan ramai kenalan saya mengalami masalah ni. Masalah resdung suami saya agak kronik dulu, tiap-tiap pagi, kalau tak bersin, hidung gatal tu tak sah la kan. Selalu sangat sakit kepala, kerongkong penuh kahak, selsema. Buka kipas tak boleh kuat-kuat, aircond lagi la, tak boleh kena langsung. Penuh ubat atas meja dulu, sampaikan satu tahap, suami saya punya tak tahan, rasa nak buat operation terus. Nasib baik jumpa Shaklee, Alhamdulillah, banyak sangat improvement. Dah tak selalu sakit macam dulu. Yang penting, tak bergantung kepada ubat klinik lagi. Ambil supplement Shaklee jer sekarang. Makin sihat dan bertenaga cik abang ku.

Customers saya yang ambil supplement Shaklee untuk masalah resdung, pun ramai yang bagi feedback positif. Masalah resdung semakin pulih dan tak seteruk dulu, Alhamdulillah. Yang ada masalah jerawat akibat resdung pun feedback kulit dah makin cantik, jerawat yang merah-merah semakin hilang.

Jom kita tengok cadangan supplement dari Shaklee untuk membantu merawat masalah resdung dan perkongsian pengalaman pengguna yang telah mengamalkannya.

Cadangan Supplement Shaklee untuk Masalah Resdung
  • Vitamin C – Ianya sebagai antioksidan yang baik. Sangat penting untuk meningkatkan antibodi seseorang. 
  • B-Complex – Bertindak sebagai penenang dan penstabil hormon. 
  • Alfalfa – Mempunyai kelebihan dalam mengurangkan keradangan sakit itu sendiri. Ianya kaya dengan sumber klorofil dan membantu mengurangkan keradangan terutamana akibat dari eczema, resdung (sinus), alergi (allergy) dan gegata (hives). 
 

Tambahan:
  • VitaLea 
  • Vitamin E
  • Zinc 
  • ESP/Mealshake  
Testimoni Set Resdung







 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: