Thursday 20 August 2015

Cara Hilangkan Jeragat Dan Parut Jerawat Dengan Cepat


Siapa yang tak nak cantik dengan cepat dan express kan?
Lagi la kalau di saat-saat getir contohnya bila dah nak dekat raya ke, ada reunion dengan member-member lama ke, ada interview ke, and yang paling semua orang nak nampak cantik, of course la waktu akad nikah atau bersanding kan.

Sekarang ni, banyak betul produk kecantikan yang dijual di pasaran yang menjanjikan kesan-kesan menakjubkan. Cerah dalam 3 jam, pun ada tau.

Cara Berkesan Cantik EXPRESS ?

Hmm... kalau tengok testimoni, memang tergoda juga. Tapi seram pun ada, apa benda la yang buatkan kulit cantik berkilat cepat macam tu agaknya. Apa pun yang kita nak cuba, pastikan kita buat research dulu ye sebelum beli, pastikan takde bahan-bahan yang meragukan, selamat untuk badan kita especially untuk long term. Sebab kita tak nak nanti menyesal kemudian hari bila penyakit datang bertandang. Walau nak cantik macam mana pun, kesihatan yang paling penting. Bak kata pepatah, biar lambat asal selamat.

Macam saya sendiri pun, dah hampir 3 tahun saya mengamalkan produk Shaklee ni. Tujuan asal saya ambil Shaklee ni, memang untuk cover sekali kecantikan dan kesihatan. Yang buatkan saya yakin dengan Shaklee ni, bukan setakat testimoni semata-mata. Banyak kajian yang telah dijalankan oleh pihak Shaklee sendiri untuk memastikan kualiti produk sentiasa terbaik, produk yang 100% semulajadi & selamat dan sudah lebih 50 tahun dalam pasaran!

Kalau tak berkesan, takkan la saya setia sampai dekat 3 tahun kan. Tapi, kesannya takdelah kulit cantik berkilat, jerawat hilang, jeragat hilang, putih dalam masa 3 jam. Kesannya tu, perlahan-lahan, sedar-sedar kulit dah flawless, cerah awet muda sampai orang tak percaya umur dah 34 tahun, anak pun dah dua. Ingatkan tengah study lagi. Kisah benar ni, pengalaman diri sendiri :)

Biasanya, kesan positif tu kita akan mula nampak dalam 2-4 minggu. Bergantung individu juga. Yang penting, amalkan dengan betul, sabar dan konsisten.

Kulit dah cantik, kenapa ambil lagi Shaklee?

Ehh... mesti mesti. Kecantikan kan bermula dari dalaman. Kulit kalau tak jaga, memang confirmla segala macam masalah kulit datang. Tu yang kadang kita tengok, ada orang nampak muda dari usia sebenar, ada orang nampak tua dari usia sebenar. Mana satu pilihan anda? Yang muda, molek benar la jaga dari awal. Yang dah makin berusia, takkan nak tunggu cik abang sound kut. Mestila kita nak cik abang makin sayang kan.

Kalau time dah cantik tak jaga, anytime je masalah boleh serang. Takkan bila kulit dah mula kusam, jerawat, jeragat dah mula naik, kulit pun dah berkedut seribu, muka dah makin nampak tua dari usia sebenar, baru mula nak cari supplement balik. Fuhh..seram seram. Mungkin lagi teruk nak polish nanti. Kos pun makin tinggi. Lagipun, supplements ni kan untuk kesihatan juga. Ikhtiar kita untuk cantik dan sihat, luar dalam. InsyaAllah.


Ramai yang tanya saya, supplements Shaklee apa yang saya ambil..
Actually, banyak ni botol kat rumah. Ada Herblax, Alfalfa, Omega Guard, Lecithin, Garlic, Vitamin C, B Complex, GLA Complex, Vitamin E, ESP, Shaklee Collagen Powder... and ada lagi kut. Tapi takdela saya ambil semua, ada yang cik abang punya, ada yang kami kongsi ambil sama-sama.

Perlu ke ambil semua hari-hari?
Kalau nak kesan yang betul-betul optimum, kena la konsisten kan. Depends on budget dan keperluan masing-masing.
Macam saya, takde la semuanya saya ambil hari-hari. Ada juga yang saya saya ambil selang-selang hari, ada yang saya ambil sekali-sekala je dan ada yang saya ambil bila perlu je.

Tapi hari ni, saya nak cerita tentang dua supplement je.
Supplement yang top ranking dalam list saya, antara yang paling saya suka. Sebabnya, bila saya konsisten ambil ni, kesannya memang TERBAIK!

Dua supplements tu, adalah ESP dan Shaklee Collagen Powder.

ESP Dan Shaklee Collagen Powder

Kalau hari-hari biasa, saya ambil ESP je dengan a few vitamins lain.
Tapi hari yang special, saya akan bancuh Shaklee Collagen Powder dengan ESP ni sekali.

Hari yang special tu contohnya if nak ada apa-apa event ke, if naik jerawat tiba-tiba ke, atau kadang-kadang 2@3 kali seminggu untuk top up keperluan collagen dalam badan.
Bila campur sekali Shaklee Collagen Powder dengan ESP ni, kesannya teramatla best. Dah la ESP tu dah best kan. Sape yang konsisten ambil ESP ni kan, sure akan perasan kulit makin cerah, makin gebu, makin lembut, makin licin, parut-parut jerawat hilang, jeragat pudar, kulit makin sihat dan berseri. Dan yang bestnya ESP ni, badan bertenaga and tak cepat letih, kenyang pun kenyang so sesuai untuk yang nak maintain or kurangkan berat badan.

Biasanya bila tambah pula Shaklee Collagen Powder dengan ESP, saya dapat rasa kesan tu cepat sangat, tu yang saya panggil Shaklee Collagen Powder ni cantik express.

Kesan yang paling ketara, kulit rasa makin lembut, lembap, cerah, liang pori mengecil. Time ada jerawat tu, jerawat cepat kecut. Kalau jerawat kecil biasanya takde parut pun, tapi kalau yang besar ada juga parut cuma parut tu makin cepat hilang.

Nampak macam overclaim kan. Hihi. Tapi nak buat macam mana, memang itu kesan yang dapat saya rasa.


So, Shaklee Collagen Powder ni, walaupun saya tak ambil hari-hari, tapi stok sentiasa saya ready kat rumah.

Tu saya yang ambil kadang-kadang tu pun dah dapat kesan best.
No wonder la kan ada customer saya yang ambil hari-hari Shaklee Collagen Powder ni, untuk hilangkan masalah jeragat yang degil, feedback jeragat beliau dah pudar. Happy sangat beliau, sebab sebelum ni dah beliau berhabis banyak cuba itu ini, semuanya takde hasil.
Untuk kesan yang terbaik, 8 minggu pertama, seeloknya ambil hari-hari Shaklee Collagen Powder ni. Lepas tu, nak maintain, ambil selang-selang hari pun dah ok.

5 Sebab Shaklee Collagen Powder Pilihan Terbaik Untuk Saya Dan Anda

Shaklee Collagen Powder dihasilkan bukan sekadar untuk melambakkan produk ke pasaran yang sedia ada, tetapi ia dihasilkan dengan begitu teliti melalui ujian klinikal untuk memastikan ianya berkesan dan paling penting selamat digunakan.

  • Shaklee Collagen Powder merupakan supplement kolagen hebat yang mengandungi 4000mg proprietri RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen diekstrak daripada sisik ikan merah
  • Kolagen bermolekul sangat ringan kira-kira 1000 dalton* dapat diserap dengan mudah dalam tubuh
  • Ia mengandungi tujuh bahan utama termasuk ekstrak biji benih camelia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan ekstrak kerangan ,Lactobaciliu acidophilus, Vitamin-C dan B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.
  • Terbukti berkesan dalam masa 8 minggu melalui ujian klinikal
  • Semulajadi. Tiada pewarna, perasa dan pengawet tambahan
Testimoni Shaklee Collagen Powder

Serius saya sangat teruja tengok gambar ni, testimoni hot dari pengguna Shaklee Collagen Powder ni. Real life testimoni ni, takde edit-edit. Punya hot sampai ada pihak yg tergamak menggunakan gambar ni dan claim ianya hasil kesan produk mereka. Ewah2, dah sah2 la beliau ni pengguna tegar dan setia suplemen Shaklee...pandai-pandai je orang lain claim dia guna produk lain.... sabar jer la.

Anyway... jom kita tengok gambar cik adik manis ni.
Cantik kan. Selepas amalkan 3 kotak Shaklee Collagen Powder, tiada lagi jeragat hitam, warna kulit tak sekata dan pigmentasi.
Memang FAST AND EFFICIENT betul Shaklee Collagen Powder ni :)


Klik sini untuk koleksi Testimoni Shaklee Collagen Powder

Jom cantik naturally dengan Shaklee jom.
If berminat nak cuba, jangan segan-segan contact saya k :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

Mira Hamzah said...

collagen shaklee memang best. Saya pulak sekarang ni dah guna Youth Skin Care. Alhamdulillah jeragat dah pudarlah ;)