Friday 28 August 2015

Tips Kulit Licin, Cerah Dan Berseri Dengan Shaklee Collagen Powder


Saya percaya anda dah selalu sangat baca kan, orang jual kolagen tu lah kolagen ni lah.. 1001 jenis produk kolagen ada. Yang advance, siap cucuk kolagen pun ada tu.

Adakah Badan Anda Perlukan Kolagen?

Perlu ke nak ambil kolagen ni? Ada yang rasa tak perlu tapi bagi saya.. kalau anda ada mengalami simptom-simpton di bawah ni, maka anda harus pertimbangkan semula untuk mengambil kolagen terbaik untuk diri anda:
  • Ada kedutan yang jelas di wajah 
  • Ada jeragat dan bintik hitam 
  • Ada 'eye bag' dan lingkaran hitam bawah mata
  • Ada pori-pori besar 
  • Kulit kusam dan mudah kering 
  • Kelihatan tua dari umur sebenar (tak mau tak mau) 
  • Ada pigmentasi dan kulit tona tak sekata 
  • Gusi tak sihat  
  • Payudara kendur dan punggung pun tak berapa nak mantap 
  • Kuku senang pecah
  • Rambut kering dan bercabang 
  • Sakit belakang dan sakit sendi 
5 Sebab Kenapa Saya Dan Anda Perlu Pilih Shaklee Collagen Powder

Macam-macam produk kolagen ada sekarang dalam pasaran kan. Tapi tu la, kita ni kenalah jadi pengguna yang bijak, nak pilih kolagen mestilah yang mudah diserap dalam badan, ada ciri-ciri terbaik dan selamat. Tak boleh main sebarang ambil je, sayang duit sayang badan.

Dalam banyak-banyak produk Shaklee, salah satu produk yang saya paling suka adalah Shaklee Collagen Powder.
Mula-mula dulu, memang fikir banyak kali juga la nak beli Shaklee Collagen Powder ni. Tengok testimoni macam best, customer saya yang dah cuba pun semua feedback best. Macam-macam feedback ada, jerawat hilang, jeragat hilang, parut hilang, kulit cerah satu badan dan macam-macam lagi. Bila dah baca semua info tentang Shaklee Collagen Powder ni kan, lagi la rasa nak cuba. Mana nak dapat kan produk yang 100% semulajadi, semua fakta ada, siap dengan ujian klinikal lagi.


Akhirnya, saya pun terjebak dengan Shaklee Collagen Powder ni. Bila dah cuba tu, sah, patutla ramai yang dah jatuh cinta dengan Shaklee Collagen Powder ni. Saya panggil collagen ni cantik EXPRESS. Saya pun sekarang dah jadi pengguna setia, tak sah kalau takde stock kat rumah.

Jom saya kongsikan 5 sebab kenapa Shaklee Collagen Powder ni sangat best:

1. Kolagen kualiti premium 

Shaklee Collagen Powder ni mengandungi 4,000mg proprietari Red Snapper Scale (RSS) kolagen iaitu kolagen yang diestrak daripasa sisik ikan Snapper. Ikan Snapper ni kalau orang Malaysia panggil ikan merah.

Nak tahu tak kenapa Shaklee menggunakan ikan merah? Ikan merah hidup secara bebas dalam lautan 5000m. Ikan biasa tak mampu nak hidup dalam laut yang bertekanan tinggi. Jadi ikan merah ni antara ikan yg boleh menahan tekanan sehingga 20paun, bertelur dan hidup bebas dalam lautan dalam.. Maka ini menjadikan ikan merah sumber kolagen yg sangat lasak. Ciri2 ikan merah ni, sangat lasak dan elastik, kepaduan sel sangat tinggi, tinggi kapasiti dlm mengekalkan kelembapan, jisim molekul sangat rendah utk penyerapan unggul...


2. Dilengkapi dengan 7 ramuan hebat untuk tingkatkan keberkesanan

Selain kolagen ikan tadi ada beberapa bahan utama lain yang dimasukkan kedalam Shaklee Collagen Powder ni. Ada estrak biji benih camellia Japonica, ade estrak Pfaffia, estrak kerang kerangan, lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Semua bahan-bahan ni digabungkan untuk meningkatkan kadar keberkesanan sisik ikan snapper yg kita dok citer tadi tu.

3. Mudah diserap dalam badan

Shaklee Collagen Powder ni dibuat daripada kolagen bermolekul sangat ringan lebih kurang 1000 Dalton aje. Kalau berat molekul kolagen yang biasa, 300 000 Dalton. Uishh, banyak beza tu.

Bila Shaklee Collagen Powder ni mempunyai jisim molekul yang sangat rendah maka mudahlah diserap badan dan usus kita. Bila senang serap, dapatlah bantu tingkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis kulit kita ni dengan berkesan.Sebab tu la, Shaklee Collagen Powder ni sangat berkesan!


4. Semulajadi

Ramuan Shaklee Collagen Powder ni tiada pengawet atau bahan tiruan ye. Semua 100% semulajadi. Pewarna, pengawet, perasa pun takde, gula pun takde atau bahan terlarang lain semua takde. 
 5. Senang dan mudah

Shaklee Collagen Powder ni senang pulak tu nak bawak pegi mana-mana pun. 1 sachet tu boleh letak dalam poket seluar, handbag, purse atau letak dalam kereta atau kereta sorong anak. Dan last sekali, sangat mudah larut. Tak payah la dok beriya sangat nak kacau-kacau. Saya pernah juga try tuang macam tu je dalam mulut, tak bancuh dalam air. Sedap juga rasa dia. Tapi yang ni saya tak ajar ye, kut la ada yang tercekik pulak nanti. Ni khas untuk yang dah expert. Hihi.


Manfaat Dan Kebaikan Shaklee Collagen Powder

Banyak manfaatnya Shaklee Collagen Powder ni. Antaranya:
  • Mengembalikan keanjalan kulit 
  • Meningkatan kelembapan kulit 
  • Mengelakkan kulit kering 
  • Mencerah dan mengurangkan pigmentasi dan jeragat di wajah 
  • Menegangkan payudara dan punggung 
  • Anti-penuaan 
  • Mengurangkan kedutan 
  • Mengecilkan lubang pori-pori di wajah 
  • Mengurangkan 'eye bag' 
  • Meningkatan kecergasan tubuh badan 
  • Memberikan kesuburan rambut
Siap ada bukti lagi tau. Bukan bukti testimoni semata-mata.
Tapi, Shaklee Collagen Powder ni terbukti berkesan dalam masa 8 minggu melalui ujian klinikal!


Testimoni Shaklee Collagen Powder

So, dah cerita panjang, dah berkenalan dengan kolagen hebat ni, jom kita tengok pengalaman antara mereka yang mengambil Shaklee Collagen Powder ni..





Klik sini untuk koleksi Testimoni Shaklee Collagen Powder

Akhir kata saya pilih kolagen dari jenama Shaklee bukanlah sebab saya ni distributor Shaklee tapi sebab memang dah terbukti best dari segi kualiti, kesan yg segera seawal 1-2 hari (ni ikut badan masing2 ye sebab kalau ikut klinikal study, kesan yg mengujakan adalah seawal 8 minggu) ..
Kalau tak best takkan lah semua pakat dok repeat order berkotak2..dan ada sahaja hari2 feedback dan testimoni yg mengujakan dari mereka..
Well the product speak itself lah kannn..hihi..

Berminat nak cuba..
Jangan segan-egan contact saya k :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: