Monday 28 November 2011

Keputusan Malaysia lawan Bahrain. Suka pulak tengok Nazmi Faiz tuu....

sapa tengok bola semalam? aku ni tak la minat sangat bola nih. tapi bila dah cik abang tengok tu, layan la jugak sekaki. recently, macam tersuka pulak tengok team Harimau Muda main. sebab aku suka tengok ada sorang budak tu main. pakai jersi No. 12. Nazmi Faiz namanya. muda giler budak ni, baru 17 tahun. SPM pun tak ambik lagi, postpone next year kut. walaupun muda macam tu, tapi terer betul dia main. aku yang tak tau apa-apa pasal bola ni pun, boleh nampak ketereran dia.

tapi sayang, team Harimau Muda kita kalah dengan Bahrain, 2-3. apapun, aku rasa diorang dah main dengan baik. actually, aku pun tak tau apa yang jadik. sebab, mula2 Malaysia yang lead. lepas tu, aku tertido. so, aku pun tak tau macam mana Bahrain tetiba skor sampai 3 gol. tau result pun lepas tanya cik abang pagi tadi. honestly, ada sedikit frust la.

Nazmi tu yang tengah angkat tangan tu:)

7 comments:

☆♥L@dy @yU♥☆ said...

semua sini citer pasal nazmi....patik x kenal siapakah gerangan ituew...lepas gugel baru tahu player paling muda ekkk

Mizz ErMa said...

ha ah..sama la kite..teruja bila tengok aje bola, nampak nazmi sumbat gol pertama utk malaysia..hehehe

Hudalatip said...

dah agak dah, nama nazmi ni memang confirm popular la lepas ni..hehe

Pen Biru said...

saham nazmi akan melonjak la pasni..

Cikrosecute said...

hahaha.... sukan sea haru tue pun Si nazmi nie sumbat gol....

YaYa said...

lps ni nama nazmi ni lagi popular...

Ainul Mustafa said...

smlm baru tgk live kt stadium.dia mmg lincah main ")