Wednesday 23 April 2014

Beli Baju Baby Online Murah


Wahhh, tetiba jer kan nak beli baju baby. Saje je nak promote kedai online adik ipar saya ni. Seronok tau, bila tengok adik-beradik saya pun dah mula berjinak-jinak dengan business. Maklumlah, zaman sekarang ni, kalau nak bergantung kepada satu pendapatan jer, memang cukup-cukup makan jer la. Lagipun, berniaga ni kan sunah Nabi Muhammad s.a.w, 9 daripada 10 rezeki adalah dari berniaga. Sekarang ni pula, kita ada pilihan untuk buat online business, yang sememangnya pada saya banyak kelebihannya. Tak perlu sewa kedai, tak perlu gaji pekerja, ada yang business tak perlu keluarkan modal pun, tak perlu buat loan bagai.. Jadi, daripada online tak buat apa-apa, apa kata kalau ambil peluang untuk buat sesuatu yang menjana pendapatan kan.

Ok, ni page adik ipar saya. Ada banyak baju baby yang cantik dan comel. Harga pun berpatutan.
Singgah la cuci-cuci mata :)

 


Selamat shopping baju baby. Kalau ada baby ni, mau dah borong sakan dah saya. Hihi

No comments: