Saturday 12 April 2014

Jeragat Hilang dan Awet Muda dengan Shaklee Collagen


Ok, saya serious teruja dengan testimoni ni. Jap, kita tengok gambar dulu..


"Inilah mak saya sebelum beliau mengambil Shaklee Collagen Powder. Gambar ni saya ambil awal bulan ni. Boleh nampak kan, muka mak banyak jeragat dan tompok. Kesian sangat sebab mak saya menitikberatkan kecantikan kulitnya. bila dah jadi camni, mak jadi sedih dan stress. 
Pas dapat SMS adik saya tu tak sabar2 saya nak jumpa mak dan pagi ni, mak singgah di rumah saya sebelum bertolak pulang ke Perak. Maka, inilah hasilnya selepas hampir 2 kotak Collagen mak saya ambil. Beza sangat2. Boleh nampak, tona kulit pon dah nak sama cerah dengan cucunya Raudhah, 
 Tompok2 hitam dah takde lagi. Kedut2 yang mula menyapa wajah 56 tahun ni pon dan makin menghilang. Jeragat pon dah takde. Alhamdulillah, Senyummm saje mak saya. mak happy, saya lagiiila happy. Syukur ya Allah. Tak rugi saya belikan mak saya SCP ni. memang berbaloi, Kesannya sangat cepat. Paling penting, semua produk Shaklee mendapat kelulusan KKM, selamat, berkesan, tiada pengawet atau perasa tiruan dan semestinya HALAL."

Hebat betul penangan Shaklee Collagen Powder ni.
Tompok-tompok hitam atau jeragat ni memang susah nak hilang sebenarnya. Kadang-kadang tu guna skincare yang beribu-ribu pun belum tentu boleh hilang.

Bagi anda yang mengalami masalah jeragat, saya sangat syorkan anda mencuba Shaklee Collagen Powder. InsyaAllah dapat membantu menghilangkan masalah jeragat anda dengan cepat dan berkesan. Shaklee Collagen Powder ni sememangnya dah terbukti berkesan dalam masa 8 minggu. Malah, ramai yang ambil 1 atau kotak pun dah mula dapat kesan yang hebat!


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: