Monday 7 April 2014

Kelebihan dan Cara Menjadi Ahli Shaklee


Sejak kebelakangan ni, makin ramai yang menghubungi saya untuk mendaftar menjadi ahli Shaklee. Maklumlah, semua nak beli produk Shaklee dengan harga AHLI yang sangat jimat kan.

Ramai yang ingat, bila dah jadi ahli Shaklee ni, kena jual produk Shaklee.
Tak semestinya yer. Ramai juga customer saya yang jadi ahli Shaklee cuma beli untuk kegunaan sendiri dan family jer. Yang nak buat business samada secara part time atau full time, itu pilihan sendiri. Yang betul-betul fokus dan usaha, 4-5 angka insyaAllah dalam genggaman.

Dalam entry kali ni, saya akan senaraikan antara sebab yang WAJIB anda tahu, kenapa anda perlu menjadi ahli Shaklee terutamanya bagi anda yang sememangnya pengguna tegar produk Shaklee.

1) Boleh beli produk Shaklee dengan HARGA JIMAT

Daripada anda bersusah payah PM sana sini bertanyakan harga yang paling murah, lebih baik anda terus mendaftar sebagai ahli Shaklee untuk mendapatkan harga ahli yang lebih murah, less 15-20% dari harga runcit.
Dan bagi yang sememangnya sudah menjadi pengguna tegar produk Shaklee, daripada anda membayar harga lebih setiap kali beli, lebih baik anda mendaftar ahli dengan bayaran registration sebanyak RM 75 atau jika anda membuat pembelian melebihi RM670, anda akan mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA.

2) Keahlian seumur hidup

Tiada bayaran dikenakan untuk renew keahlian Shaklee. Keahlian adalah untuk seumur hidup.

3) Online portal shaklee2u sendiri

Selepas anda didaftarkan, anda akan diberikan ID No. dan password anda sendiri untuk log in secara online di portal www.shaklee2u.com.my.


Di sini, anda boleh mengetahui segala berita terkini serta promosi dari Shaklee, dan pelbagai kegunaan lain terutamanya bagi yang menjalankan business Shaklee. Di sini juga lah, anda boleh membeli produk Shaklee secara online, dan barang akan dipos terus ke rumah atau pejabat anda.

4) Member Kit Shaklee

Anda akan mendapat sebuah beg ekslusif dari Shaklee yang mengandungi segala info mengenai Shaklee, produk-produk Shaklee, pelan pemasaran Shaklee dan juga peluang/manfaat yang bakal anda perolehi sebagai ahli Shaklee.


5) Bimbingan dan konsultasi seumur hidup

Sekiranya anda mendaftar dengan kumpulan kami, anda akan dimasukkan ke group exclusive, khas untuk kumpulan kami. Segala bimbingan akan anda dapat, konsultasi dan bimbingan seumur hidup.

Sebelum anda mendaftar dengan mana-mana pengedar, pastikan anda mendaftar dengan pengedar yang anda percaya dan dapat memberikan anda bimbingan yang sebetulnya. Jangan sampai anda mendaftar di bawah kumpulan yang salah ya. Saya sendiri pernah menerima pertanyaan mengenai konsultasi produk dari ahli-ahli yang telah mendaftar di bawah pengedar lain.

6) Bimbingan untuk yang ingin serius business

Bagi yang ingin menjalankan business Shaklee secara part time atau full time, anda akan dimasukkan ke group khas dan bimbingan mengenai business akan diberikan. Anda akan didedahkan dengan tips-tips rahsia kumpulan Jutawan Shaklee, teknik-teknik marketing di Facebook dan blog, motivasi dan kerohanian bagi memantapkan jati diri anda dan juga sebagainya. Bimbingan secara offline dan online disediakan. Bagi yang betul-betul fokus dan usaha, 4-5 angka pasti dalam genggaman. Ramai yang dah sudah membuktikannya. Kalau saya dan yang lain-lain boleh, anda pun pasti boleh. InsyaAllah.

7) Peluang mendapat BONUS dari Shaklee

Dahla beri barang harga murah, duit pun dapat. Sape nak bagi kan.
Yang beli Shaklee untuk makan sendiri pun, ramai jer dapat bonus. Bonus Shaklee dikira secara bulanan, dan akan dimasukkan ke akaun bank setiap pertengahan bulan.
Tak ke berbaloi tu.
Semakin banyak pembelian, semakin tinggi bonus yang dapat. Tu yang kalau rajin share dengan member2 atau family, banyakla dapat bonus.
Yang serius business, anda berpeluang untuk mendapat CAR BONUS dan juga peluang makan angin 6 star secara PERCUMA.

Kesimpulannya, TAK RUGI pun jadi ahli Shaklee ni. Untung lagi ada.

Malah, saya amat bersyukur dipertemukan dengan business Shaklee.
Dengan Shaklee, impian saya untuk menjadi seorang work at home mother tercapai.
Dan yang lebih menggembirakan, bila saya dapat membantu ramai orang di luar sana untuk meningkatkan ekonomi, meningkatkan tahap keyakinan diri, kesihatan dan kecantikan..
Misi selepas ini, untuk membantu lebih ramai lagi!



 
***********************************************************

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

No comments: