Monday 28 April 2014

Set Berpantang Terbaik dari Shaklee


Seronoknya bila dengar dan baca pengalaman customer saya yang berpantang dengan Set Berpantang Shaklee. Kalau kita Google pun, ramai ibu-ibu yang berkongsi kisah mereka berpantang dengan Set Berpantang Shaklee. Sampai ada satu tahap tu, saya rasa teringin sangat nak melalui balik waktu-waktu berpantang tu. Bestnya kalau dapat baby lagi. Hihi..

Badan rasa bertenaga, badan cepat slim, kulit makin cantik, parut stretch mark makin pudar, susu badan meriah, luka cepat sembuh. Itu adalah antara feedback ibu-ibu yang mengamalkan Set Berpantang Shaklee. Bulan lepas kan ada promosi ESP beli 6 percuma 1, ada 2 orang customer saya yang sebelum tu pernah ambil Set Berpantang Shaklee, memang sampai sekarang un still amalkan supplement Shaklee. Tau jer ada promosi ESP, terus grab promosi tu dan dapat keahlian percuma. Maklumlah, masing-masing dah memang jatuh cinta dengan Shaklee.

Yang sorang tu, sebelum ambil Set Berpantang Shaklee dah cuba set berpantang lain. Tapi, tak boleh makan, sebab bila makan jer, baby naik ruam merah-merah. Tak sesuai dengan baby. Bila saya suggest yang Set Berpantang Shaklee tu, Alhamdulillah. Mak dengan baby sesuai. Yang lagi sorang tu pun puas hati sangat. Selain badan bertenaga, susu banyak, kulit pun makin cantik. Ramai kawan-kawan pun puji badan cepat turun, then kulit tak pakai makeup pun dah cantik.

Kenal tak isteri Khairul Fahmi Che Mat pemain bola sepak tu, Leuniey, model yang cun melecun tu.
Dia pun ada amalkan Set Berpantang Shaklee tau. Dia ada share dekat Instagram dia.


lisa surihani raya

Wah wah. Patutla maintain macam anak dara jer, ambil Shaklee rupanya :)

Klik sini untuk info lanjut Set Berpantang Shaklee

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: