Wednesday 23 April 2014

Hilangkan Perut Buncit dengan Lecithin dan Omega Guard


Sekarang ni, cik abang saya bukan main konsisten lagi ambil supplement Shaklee, ngalahkan isteri. Macam-macam nak try, maklumlah dah mula rasa kesan best la tu :)

Sebelum ni saya pernah berkongsi kisah masalah resdung cik abang saya yang semakin pulih dengan supplement Shaklee kan. Boleh baca kisah selanjutnya di sini ya. Ok, kali ni saya nak berkongsi feedback cik abang saya tentang Lecithin dan Omega Guard pula.

Baru-baru ni cik abang saya ada mengadu yang berat badannya semakin bertambah. Perut pun dah mula nampak buncit. Dah isterinya ni asyik masak jer kan, malam pun makan nasi, mana badan tak makin naik kan.

Bila badan dah naik, mestilah rasa tak best kan. Badan rasa berat jer. Cik abang cakap nak something yang boleh bakar lemak, dan di samping tu boleh turunkan kolestrol. So, saya pun bagi cik abang ambil Lecithin dan Omega GuardLecithin ni berfungsi untuk memecahkan lemak supaya tak mendap di dalam badan, manakala Omega Guard pula untuk membakar lemak yang mendap dan membantu mengawal selera makan. Kedua-dua ni juga berfungsi untuk merendahkan tahap kolestrol. Bila dah combine kedua-kedua ni, hasilnya mestilah best kan.


Sekarang ni dah lebih kurang 2 minggu dah cik abang ambil Lecithin dan Omega Guard. Jadual dan cara pengambilan, exclusive dari saya sendiri. Setakat ni cik abang sangat konsisten. Tips pemakanan sihat dari si isteri ni pun cik abang dah mula amalkan.

Belum sempat timbang lagi, tapi cik abang cakap seluar dah makin longgar. Perubahan positif tu. Perut pun takde la nampak buncit macam dulu. Hihi..

Nanti saya update lagi perkembangan ok.

Hah, see. Bukan perempuan jer yang prihatin bab-bab berat badan ni, lelaki pun tau :)

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: