Tuesday 15 April 2014

Cara Kempiskan Perut Buncit


Saya terjumpa satu fakta menarik mengenai sebab utama perut buncit. Menarik fakta ni. Jom kita baca sama-sama ok..


Sebab Utama Perut Buncit

"Kenaikan berat badan selalunya berpunca daripada bahan buangan yang terkumpul di dalam usus besar. Ahli naturopathi serta homeopathi tidak menyangkal hakikat ramai di antara kita yang memikul beban sekurang-kurangnya tiga kilo di dalam usus besar tanpa disedari. Pakar pemakanan turut berpendapat individu-individu yang memiliki usus besar yang bermasalah tidak dapat menyerap khasiat dari makanan yang diambil seterusnya menyebabkan mereka cenderung untuk makan lebih dari sepatutnya."


Kesimpulannya, atau dengan bahasa mudahnya, jom detoks usus untuk kempiskan perut! Bukan jer untuk slim semata-mata, malah detoks juga penting untuk membuang sisa-sisa toksin berlebihan yang merbahaya untuk badan.

Cadangan supplement Shaklee untuk detoks usus adalah Herblax. Saya sendiri pun amalkan Herblax ni, dan seriously memang rasa kempis perut. Lagipun, saya ni ada masalah sembelit sikit, jadi Herblax ni sangat membantu untuk masalah penghadaman saya.

 Herblax

Herblax ni adalah salah satu cadangan supplement dari Shaklee untuk kurangkan berat badan dan kurus secara sihat dan semulajadi. Selain Herblax, berikut adalah antara supplement yang terdapat di dalam Set Kurus Shaklee:
  • Alfafa - detoks seluruh badan, mengurangkan retensi air dan mengangkut lemak keluar dari badan
  • Lecithin - pecahkan lemak
  • Omega Guard - bakar lemak-lemak yang mendap dan membantu mengawal selera makan
  • ESP/Cinch Shake - memberi rasa kenyang yang lama untuk mengelakkan dari makan secara berlebihan, menjadikan badan fit
  • Cinch Energy Tea Mix - memberi tenaga dan meningkatkan metabolisma sehingga 4 kali ganda
Senarai di atas adalah set lengkap. Jangan risau, tak semestinya anda mengambil set lengkap. Anda boleh mengambil mengikut budget anda ya.

Hubungi saya untuk konsultasi mengenai produk yang sesuai dengan budget anda dan juga konsultasi exclusive selepas pembelian, mengenai cara dan pengambilan yang betul untuk anda. Penting ya konsultasi yang betul selepas pembelian. Pastikan anda membeli dari pengedar yang boleh memberi konsultasi terbaik untuk anda supaya tak sia-sia nanti wang yang anda laburkan untuk mendapatkan berat badan yang anda diidam-idamkan :)

Jom! Kurus secara sihat dan semulajadi dengan Shaklee!

Klik sini untuk Testimoni Set Kurus Shaklee

KEEP MUSCLE YOU HAVE

BURN FAT YOU DON'T NEED

LOOSE INCHES YOU DON'T WANT

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: