Saturday 19 December 2015

Cara Mengatasi Sembelit Ketika Berpantang


Pengalaman kena sembelit adalah satu mimpi ngeri untuk sesiapa saja. Sembelit waktu biasa-biasa pun dah menyeksakan, lagi la kalau ibu selepas bersalin. Ye la, bayangkan dalam keadaan baru lepas bersalin, sembelit pula lagi, aduhh... teringat pengalaman waktu berpantang dulu. Punya takut nak membuang, bertapa berjam-jam dalam tandas, last-last cancel hajat. Sanggup tahan tu.

Sembelit semasa berpantang ni, dia punya kesan tu sampai boleh membuatkan kita rasa fobia dan serik untuk bersalin lagi. Bagi yang dah alaminya mesti tahu perasaan fobia tu macam mana kan. Ngeri kot, tambah-tambah lagi kalau banyak koyakan ketika bersalin.


Cara Mengatasi Sembelit Ketika Berpantang

Haaa,macam mana nak buat dengan masalah sembelit ketika pantang ni?


Saya nak berkongsi pengalaman ibu-ibu di luar sana yang telah mengamalkan Ostematrix, vitamin yang mengandungi kalsium magnesium dan vitamin D dalam membantu melancarkan masalah pembuangan atau sembelit ketika berpantang. Nak membuang bukan lagi perkara yang menakutkan. Malah bonus lain, Ostematrix juga membantu dalam menambahkan susu ibu.

Ibu-ibu hamil yang mempunyai masalah sembelit juga amat digalakkan untuk mengambil Ostematrix ni.




Sangat mudah kan? Berpantang dengan Set Berpantang Shaklee yang mengandungi Ostematrix akan membuatkan anda rasa lebih bertenaga dan bebas daripada sembelit!

Anda mungkin juga berminat dengan Tip-tip Dan Amalan Semasa Berpantang

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: