Friday 15 July 2011

I'm so honored! -Thanks to IbuAqil-

i'm not sure orang lain if this happenned to them, tapi aku rasa this is BIG, for me and of course for IbuAqil. first of all, congrats to IbuAqil sebab blog dia dah ada 500 followers. 500 hokeh. banyak tuuuu. nak compare ngan aku yang baru terkedek-kedek nih.

yang bestnya tu, tanpa disangka-sangka...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aku adalah follower yang ke 500 tu!


dan tanpa disangka-sangka jugak IbuAqil buat satu entry pasal nih. hik hik hik. FIRST TIME nih ada entry pasal blog aku. ohhh, aku sangat terharu, gumbira, malu2 kucing dan terasa glamer buat seketika. ni la entry tu.

so kadang2, benda2 yang kita buat tu even benda tu kecik jer, maybe it will give big impact to others and ourself jugak. either positive or negative impact. tapi this time, positive la:)

tiba2 aku terasa macam berkobar-kobar dan semangat berblog. thanks IbuAqil!

4 comments:

PinKy MoMMa said...

teruskan berblogging cik jatt :)
jgn putus asa ya..

CIK JATT said...

thanks pinky momma!

Unknown said...

saling support antara satu sama lain.

CIK JATT said...

man
support u too!