Wednesday 16 April 2014

Turun 10kg Sebulan dengan Set Kurus Shaklee !


Terkejut tak baca tajuk entry saya kali ni. Ni bukan tipu-tipu ni, tapi memang pengalaman sebenar Puan Nadia Muba yang mengamalkan Set Kurus Shaklee. Beliau mengamalkan ESP, Lecithin, Herblax dan Alfafa. Dengan pengambilan supplement secara konsisten, menjaga pemakanan dan pengambilan air yang cukup, Alhamdulillah, beliau telah bejaya menurunkan berat badan sebanyak 10kg dalam masa hanya sebulan!

Menurut Puan Nadia, beliau sememangnya jenis rangka yang besar. Beliau agak tak selesa dengan berat badan beliau, semua baju ketat di bahagian lengan, tubuh jadi berat, malas bergerak dan mempunyai selera makan yang besar. Segala-galanya berubah apabila beliau terdetik untuk mencuba Set Kurus Shaklee. Jom baca kisah Puan Nadia...



Ramai yang dah berjaya mendapatkan berat badan yang diidam-idamkan dengan Set Kurus Shaklee. Kalau orang lain boleh, anda pun pasti boleh!

Yang penting, dengan Shaklee anda tak perlu risau akan kesan sampingan yang buruk untuk badan. Semuanya yang baik-baik ajer. Produk Shaklee sememangnya semulajadi dan dijamin selamat. Jom hidup lebih sihat dan ceria dengan Shaklee.
 
KEEP MUSCLE YOU HAVE

BURN FAT YOU DON'T NEED

LOOSE INCHES YOU DON'T WANT

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

2 comments:

Unknown said...

Set kurus shaklee memang terbaik!!!
Rahsia Kecantikan Dari Dalam

Unknown said...

Set kurus shaklee memang terbaik!!!!
Rahsia Kecantikan Dari Dalam