Friday 8 March 2013

Berjaya Kurus dengan SET KURUS BUDGET Shaklee!


Teruja betul saya melihat gambar salah seorang pengguna Shaklee yang telah berjaya menurunkan berat badannya sebanyak 15 kg dalam masa 4 bulan !!

Produk yang beliau amalkan adalah Set Kurus Shaklee, yang terdiri daripada:

  • LECITHIN : Untuk bakar lemak 
  • ALFAFA : Detox water retention melalui air kencing 
  • HERBLAX : Buang lemak yang sudah dipecah dan dibakar td melalui pembuangan air besar

Kalau beliau boleh, saya yakin ANDA pun boleh.

Yang penting, haruslah DISIPLIN.

Ingin tahu tips dan cara pengurusan diet yang betul dengan bantuan Set Kurus Shaklee? Contact saya laju-laju ok:)

InsyaAllah saya akan membantu dalam proses diet anda sehingga anda berjaya mencapai berat badan yang ideal.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit