Friday 1 March 2013

Testimoni Set Kecantikan Kulit Shaklee : Jerawat Hilang, Kulit Makin Cerah Berseri


Antara soalan yang sering saya terima dari pelanggan saya ialah :

"Saya ni dah cuba banyak produk kecantikan kak, tapi jerawat dan parut jerawat saya tak hilang-hilang juga, sampai dah tak tahu nak guna produk apa dah"

Ok, jika anda mempunyai masalah yang sama, nasihat saya, jangan rasa down atau give-up. Sebenarnya, seteruk mana pun masalah kulit anda, insyaAllah ada penyelesainnya. Apa kata anda semak kembali:
  •  Dah berapa lama anda guna produk kecantikan tu? Jika dah beberapa minggu guna, tiada perkembangan positif dan kulit jadi semakin teruk, silala berhenti guna produk itu. Sah produk tu tak sesuai anda.
  • Tapi, jika anda dah gunakan produk itu untuk beberapa minggu dan anda dah mula nampak perkembangan positif, walaupun sedikit, sila teruskan guna produk itu
Kebanyakan orang, apabila mencuba sesuatu produk kecantikan, dia sentiasa mengharapkan kesan yang cepat. Bila dah beberapa minggu guna, tiada kesan, terus rasa produk tu tak sesuai, tukar produk lain pula. Sila ambil perhatian yer kawan-kawan semua, tabiat suka tukar produk kecantikan ni sebenarnya tidak baik untuk kesihatan kulit kita. Mungkin produk itu sesuai dengan kita, cuma ianya mengambil masa. Dan mungkin juga, inilah masanya untuk anda mempertimbangkan pula penjagaan dalaman kerana masalah kulit wajah ni kebanyakannya berpunca dari dalam.

Saya sendiri, untuk penjagaan dalaman, saya mengamalkan Set Kecantikan Shaklee. Secara ringkasnya, set ini terdiri daripada:


Vitamin B Complex 
Vitamin B berfungsi untuk mengekalkan kelembapan pada kulit. Ia juga dapat menjaga kulit dari kekeringan sekaligus dapat mengurangkan kedutan pada kulit. Pengambilan Vitamin B mampu menghilangkan garis-garis halus pada kulit dan menolong menetapkan "kelenjar thyroid" dengan melicinkan/meratakan serat menegangkan kulit. Ia juga perlu untuk menghilangkan 'stress'. 'Stress' boleh menyebabkan kulit berkedut dan nampak cepat tua.

Vitamin C 
Vitamin C amat masyhur untuk kecantikan. Pengambilan Vitamin C secara konsisten mampu untuk membuang toksin dalam badan. Vitamin C juga berfungsi sebagai antioksidan untuk menghapuskan radikal bebas. Pengurangkan radikal bebas didalam badan kita, memmudahkan Vitamin C membantu dalam pembentukan kolagen. Kolagen amat penting untuk mengukuhkan sel kulit. Kekurangan kolagen akan menyebabkan kerosakan kulit (kering, lembik dan mudah lebam).

Vitamin E 
Vitamin E berupaya memberi perlindungan kepada kulit. Ia juga boleh memperlahankan pembentukan tanda penuaan dan degenerasi sel kulit. Ia juga dikenali sebagai bahan yang dapat mempercepat penyembuhan dan pembentukan saluran darah. Ramai yang sudah berpuas hati dengan set ini.

Jom kita lihat apa kata salah seorang pengguna Set Kecantikan Shaklee ini:


Wahhhh!! Teruja kan tengok perubahan kulit wajah dia. Nampak glowing sangat. Anda pun boleh sekiranya anda mengamalkannya dengan cara yang betul. Yang penting SABAR dan ISTIQAMAH.

Untuk kesan yang lebih cantik dan juga untuk masalah kulit tertentu, anda juga boleh mengambil ESP atau GLA Complex. Anda boleh hubungi saya untuk mengetahui produk apa yang sesuai untuk anda. Sila nyatakan terlebih dahulu masalah anda, insyaAllah, saya akan membantu anda.

Setiap pembelian dari saya akan mendapat konsultasi PERCUMA mengenai tip-tips dan cara/jadual pengambilan vitamin yang betul.  

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

4 comments:

Mazni Azmi said...

Assalamu'alaikum Wrmbth, Gojes betul kulit kasteme dalam testimoni tu Bestnya produk Shaklee.


Macam macam ada. Dari kesihatan luar dan dalam badan.

Suami isteri dan anak pun boleh pakai.

Mazni suka set kecantikan shaklee

Lebih lebih lagi vitamin dan supplemen set shaklee
Sebab kulit jadi cantik dari dalam danluar.

Jom ramai2 guna. Makin sayang suami kat kita nanti

Lebih lebih lagi untuk orang muda. Masa muda lebih mudah dan senang nak jaga

Unknown said...

Slm sis..mohon share yer..cntik la kulit testimoni tue...:)

Unknown said...

Slm sis..mohon share yer..cntik la kulit testimoni tue...:)

Unknown said...

Slm sis..mohon share yer..cntik la kulit testimoni tue...:)