Thursday 28 March 2013

[Testimoni Set Kesuburan] Berjaya Hamil dengan Set Kesuburan Shaklee


Membaca testimoni-testimoni berikut membuatkan saya betul-betul gembira, dapat bayangkan kegembiraan ibu-ibu yang telah berjaya hamil setelah menggunakan Set Kesuburan Shaklee. Siapa yang tidak gembira kan? Setelah sekian lama menunggu untuk hamil, ternanti-nati berita kehamilan akhirnya doa termakbul dengan sedikit usaha pastinya.

Jom, sama-sama kita baca perkongsian dari mereka....







 




Kepada yang masih menunggu, masih mengharapkan berita gembira, saya mencadangkan kepada anda untuk mencuba set ini. Tidak salah untuk mencuba kan? Semuanya dengan kuasa Allah, mana tahu dengan usaha yang kecil ini dan anda suami isteri akan turut sama meni'mati kegembiraan bergelar ibubapa.

Set kesuburan shaklee untuk wanita mengandungi ESP, Vitalea, B Complex, Vitamin C, Alfafa dan GLA Complex, manakala untuk lelaki mengandungi ESP, VitaLea, B Complex, Vitamin C, Vitamin E dan Zink.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Set Kesuburan Shaklee, sila klik sini.

Jika anda berminat untuk mendapatkan set ini atau mana-mana produk di dalam set ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan. InsyaAllah saya akan memberi konsultasi berdasarkan budget dan kehendak anda. Setiap pembelian dari Sweet Moms Vitamin Shop semestinya akan mendapat harga yang paling istimewa dari saya, dan konsultasi secara berterusan, khas untuk anda.

Kita hanya mampu merancang, berusaha dan berdoa. Allah S.W.T yang menentukan .Yang penting, jangan berputus asa untuk berusaha dan berdoa kepada Allah untuk dikurniakan cahayamata. InsyaAllah....

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.


 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: