Tuesday 19 March 2013

Testimoni Shaklee Collagen Powder : Parut dan Jeragat Hilang, Kulit Semakin Lembut, Cerah dan Berseri


Entry sebelum ni saya dah bercerita mengenai kelebihan Shaklee Collagen Powder kan. Jadi, entry kali ni, saya akan berkongsi dengan anda semua perubahan yang telah dialami oleh seorang ibu, selepas menggunakan Shaklee Collagen Powder.

Teruja tak tengok gambar di bawah. Gambar ni original tau, tanpa edit atau make-up. Yang bestnya, perubahan ni beliau alami dalam masa kurang dari sebulan, tak habis pun lagi sekotak collagen powder tu.

Jom kita baca kisah beliau....


" Pic dua-dua ni mmg pic asli.. Tak pakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar-samar tuh.. Kalau sekiranya saya apply foundation memang kesan tuh hilang rata je ngan kulit. Dulu kakak saya sendiri selalu suruh saya guna naturactor bagai hehehe. Cuma saya rasa masih pelik kalo bersih tang2.. 

Dah bertahun-tahun dengan jeragat nih. Semakin teruk bila mengandung. Menjadi-jadi. Jadi saya amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sendiri je dengan supplement shaklee nih..tak payah susah2 nak sembunyiakn..sebab saya yakin ia akan hilang. Kesan utama collagen nih. Sangat terasa kulit kita lembut je. Semakin cerah bukan kat muka je. Tapi semua2. Kesan calar2,sunburn..semua takde dah..sebab dulu sy nih memang ahli persatuan..aktif berjemur, berkhemah sana sini "



Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: