Tuesday 26 March 2013

Set Kurus Shaklee : Kurus Secara Selamat, Semulajadi dan Terbukti Berkesan


Assalamualaikum, Salam Sihat dan Cantik kepada semua:)

Ada tak yang berazam nak kuruskan badan sebelum raya ni? Ada lebih kurang 4 bulan lagi ni, target nak turunkan berapa kilo sebulan, 1 kg, 2 kg, 5 kg, 20 kg? Bila berat dah turun, barula boleh melaram cantik-cantik kan. Jom buat target anda sekarang, contohnya "TURUN 20 KG SEBELUM RAYA". Dengar macam mustahil, tapi percayalah, tak mustahil langsung sebab ramai yang dah berjaya, malah ada yang lebih berjaya dari tu. Hahhh, bila dah ada target, kenala bertindak dari sekarang dan fokus yer:)

Kuruskan Badan Secara Sihat dan Semulajadi tanpa Berlapar

Macam mana nak buat, nak kena ikat perut dan berlapar ke semata-mata nak kurus? Berlapar bukan caranya yer.

" Bila kita skip waktu makan kita atau berlapar, metabolisma kita jadi rendah dan badan kita tak membakar pun kalori yang sepatutnya kita bakar. Lagipun, bila kita lapar contohnya kalau kita skip lunch, confirm malam kita makan banyak kan, macam mana nak turun berat badan kalau macam tu :) "

Jadi, pengambilan Set Kurus Shaklee amat disarankan untuk membantu anda merealisasikan dan mempercepatkan usaha anda untuk mengurangkan berat badan secara sihat dan semulajadi tanpa perlu berlapar. Di samping itu, ia seharusnya disertai dengan tabiat pemakanan yang seimbang dan terkawal serta sedikit senaman, jalan laju, buat kerja rumah, naik tangga, turun tangga pun dikira bersenam tau.

Jika anda disiplin dan konsisten dalam mengamalkan supplemen Shaklee, kawal pemakanan serta sedikit senaman, tiada alasan untuk anda tidak berjaya, anda PASTI BERJAYA

Set Kurus Shaklee

Basically, set kurus Shaklee bertindak melalui tiga cara iaitu:
  1. Detox
  2. Bakar atau pecahkan lemak
  3. Bina otot dan tingkatkan metabolisma
Jom kita tengok apa pula produk yang terdapat dalam set ini dan bagaimana ianya membantu anda untuk mengurangkan berat badan anda secara selamat dan semulajadi.
* Bonus : Set ini bukan sahaja membantu anda mencapai impian anda untuk kuruskan badan, malah ada yang memberi feedback yang ianya sekaligus telah menjadikan kulit wajah mereka lebih sihat dan berseri, serta meningkatkan tenaga dan kesihatan mereka. WOW, TERBAIK :)

Detox
  • Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. 
  • Alfafa -  bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan Omega
Bakar atau pecahkan lemak
  • Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh. 
  • Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan
Membina otot dan tingkatkan metabolisma
  • Cinch Shake - didatangkan dalam perasa coklat, vanilla dan cafĂ© latte. Protein soya membantu rasa kenyang, meningkatkan metabolisma badan serta mengandungi Leucine untuk membantu mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan, supaya badan anda tak menggeleber setelah berat badan turun nanti. 
  • ESP - sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan

Pilihan Set Kurus Mengikut Budget

Sweet Mom Vitamin Shop bersedia membantu anda memilih rangkaian produk yang bersesuaian dengan budget dan kehendak anda.

Herblax + Alfafa + Lecithin

* Boleh dipilih mengikut budget
Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma

* Boleh dipilih mengikut budget
Hubungi saya untuk dapatkan konsultasi percuma

Kalau anda mempunyai budget yang terhad, tak perlu la beli semua yang dalam Set Advance tu eh. Jangan la sebab nak cantik dan kurus, anda terpaksa pula bergolok gadai kan:) Tak tau nak pilih yang mana satu, jangan risau, saya sedia membantu anda. Hubungi saya ok, konsultasi PERCUMA jer dari saya, khas untuk anda yang ingin tampil cantik, sihat dan menawan:)
 
" JOM BERUBAH SEKARANG. SIHAT DAN CANTIK DENGAN SHAKLEE "

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

No comments: