Saturday 16 March 2013

Mealshake dan Omega Guard - Supplemen Terbaik untuk Anak-Anak Sihat, Cergas dan Bijak


Asyik bercerita tentang kecantikan dan kesihatan kita sahaja kan, jadi entry kali ni khas untuk ibu bapa yang inginkan anak-anak membesar dengan sihat, sentiasa cergas dan aktif serta mudah fokus dalam pembelajaran. Saya pasti, sebagai ibu bapa, sudah semestinya kita ingin berikan yang terbaik untuk anak-anak kan.

Kanak-kanak Memerlukan Supplemen

Kanak-kanak juga perlukan supplemen, untuk memastikan perkembangan fizikal dan mental mereka di tahap optimum, terutamanya yang mempunyai masalah seperti .....
  • kurang selera makan atau memilih makan/picky eaters
  • kerap demam, batuk dan selsema
  • kerap sembelit
  • berlebihan berat badan/obes
  • mengalami masalah eczema
  • mempunyai penyakit asthma
Ibu mana yang tak risau bila anak-anak kerap sakit, makan pun 2 atau 3 suap jer, sayur dan buah tak nak makan, asyik sembelit sampai pedih-pedih bila nak cuci, masalah eczema atau ada asthma sehingga membataskan pergerakannya.

Gabungan dua produk dari Shaklee iaitu Mealshake dan Omega Guard amat sesuai untuk perkembangan fizikal dan minda kanak-kanak terutamanya yang mempunyai masalah seperti di atas. Banyak feedback positif dari ibu-ibu yang telah mencuba produk ini dan berpuas hati dengan kesan ke atas anak-anak mereka.

HANYA YANG TERBAIK UNTUK ANAK KESAYANGAN ANDA
Mealshakes 

Supplemen ala multivitamin dalam bentuk serbuk yang amat sesuai untuk kanak-kanak dan rasanya yang sedap. Cara minumnya, boleh dibancuh dengan susu atau minuman kegemaran anak anak seperti milo atau jus:)

 Satu canister ni tahan selama 2 - 3 bulan

Jom baca fakta menarik tentang Mealshake:
  • Nutrien yang lengkap - Memberikan 24 jenis vitamin A-Z yang penting, mineral dan mineral yang dikesan. Kekurangan mineral surih akan memberi kesan kepada penyerapan vitamin-vitamin dan menyebabkan enzim tidak aktif. Ia juga mengandungi lesitin soya yang bertindak secara sinergi dengan vitamin larut lemak. Bekalan nutrien utama untuk sel-sel - Kaya dengan protein (tidak mengandungi laktosa) yang membantu dalam pembentukan kulit, kuku, rambut, organ, darah, sel-sel imunisasi dan sebagainya.
  • Membantu tumbesaran - Mengandungi asid folik, Biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel dalam proses membesar. 
  •  Anti-oksida - Mengandungi vitamin A, C, E, zink, selenium yang komponen anti-oksida untuk anti-penuaan.
  • Memulihkan kulit- Mengandungi besi vitamin B-Kompleks, iron, copper untuk membentuk sel-sel darah merah yang sihat, sekali gus memperbaiki kulit. 
  • Detoksifikasi - Kaya dengan serat larut yang membantu (peristalsis kolon dan perut / buang air besar) untuk mengeluarkan lemak berlebihan dan bahan buangan daripada kolon dan perut.
  • Rasa yang sedap untuk tua dan muda - minuman yang sedap dengan fruktosa semulajadi ; mempercepat pengisian semula nutrien yang perlu untuk badan; tidak mengandungi pewarna tiruan dan gula tiruan.
Omega Guard

Mengandungi DHA dan EPA serta asid lemak lain yang penting untuk pertumbuhan otak dan mata, serta peredaran darah dan aktiviti sel bagi memastikan keseluruhan tubuh mendapat kekuatan bagi melawan jangkitan yang berbahaya.

 

Omega Guard yang bersifat anti-inflammatory, selain membantu masalah keradangan@inflammation, juga bantu memanaskan dada dan memudahkan kahak mencair dan senang dibuang oleh kanak-kanak.
  • Merupakan minyak ikan terbaik 
  • Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dll 
  • EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak dan meningkatkan daya ingatan 
" Anak saya kunyah jer Omega Guard ni, macam makan gula-gula. Sedap katanya "

Yang paling penting, produk Shaklee yang dihasilkan dari bahan semulajadi tanpa perasa, pemanis atau pengawet tambahan terbukti selamat dan amat sesuai untuk anak-anak anda.

Apa salahnya anda laburkan sedikit wang anda demi kesihatan dan masa depan anak-anak anda. Bukankah kita keluar rumah, bekerja seharian suntuk mencari wang demi anak-anak kita? Sebenarnya tak mahal pun kalau nak dibandingkan dengan kualiti dan kesan yang bakal kita dapat:) Untuk penjimatan dan harga istimewa, anda boleh hubungi saya sekarang, hanya di Sweet Moms Vitamin Shop.

Semoga anak-anak kita membesar dengan sihat, cergas, bijak, comel dan menjadi anak yang soleh !

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit