Wednesday 13 March 2013

ESP Shaklee : Sumber Protein Terbaik. TAMBAH TENAGA + KULIT CANTIK + KURUS !!


Saya sangat bersyukur dipertemukan dengan produk Shaklee, kerana Shaklee telah banyak merubah hidup saya sedikit demi sedikit ke arah yang lebih positif. Saya ni dari dulu lagi, obsess bab-bab kecantikan dan kesihatan. Semenjak saya mengenali Shaklee, semakin banyak ilmu-ilmu tentang kesihatan dan kecantikan yang dapat saya pelajari yang juga membuatkan saya yakin untuk mengambil produk Shaklee untuk saya dan keluarga saya. And of course, saya sangat berbesar hati dapat berkongsi dan membantu anda semua untuk meningkatkan kualiti kesihatan anda dan keluarga tersayang.

Apa yang membuatkan saya begitu percayakan Shaklee adalah kerana setiap produk yang dihasilkan Shaklee telah melalui pelbagai kajian dan ujikaji untuk memastikan produk yang dihasilkan betul-betul berkualiti dan selamat digunakan. Pada saya ini amat penting kerana apa yang kita makan akan diserap dan kekal di dalam badan kita, dan ianya boleh memberi kesan positif malah pada yang sama boleh juga memberi kesan negatif. Jadi nak makan apa-apa pun, terutamanya supplemen, kena pastikan ianya betul-betul selamat untuk tubuh badan kita. Sebab tu la sebelum bertemu Shaklee, saya tak pernah amalkan apa-apa supplemen, kecuali VCO jer la. Tu pun sebab VCO 100% pure minyak kelapa dara:)
 ESP Shaklee : Sumber Protein

Antara produk Shaklee yang paling saya suka adalah ESP. ESP ni merupakan produk yang paling laris di Shaklee. Sebut Shaklee jer, mesti ingat ESP kan, memang best seller ESP ni. Produk yang sanga-sangat best. Siapa yang dah cuba ESP, pasti dah merasai kehebatan dan ke'best'an ESP ni:)

ESP sangat membantu saya dalam memberikan tenaga dan meningkatkan tahap kecergasan saya. Bayangkanla, setelah seharian sibuk bekerja sebagai seorang engineer di sebuah Multinational Company, balik rumah nak kena uruskan kerja rumah, membasuh, memasak, layan anak-anak dan suami, dan pada masa yang sama juga saya perlu menguruskan business Shaklee dan F'iena Beauty, update blog, fanpage, pack barang untuk customer, uruskan stok....Fuhhhh.. memang perlukan banyak tenaga untuk buat semua ni. Thanks to ESP dan of course my cik abang:)

ESP ni adalah sumber protein yang dihasilkan dari kacang soya. Ada yang pernah tanya saya, ESP ni dalam bentuk pil atau powder. ESP ni dalam bentuk powder, bila nak minum boleh dibancuh dengan air masak/susu/jus buah. ESP ni tiada flavour tambahan kerana Shaklee ingin mengekalkan keaslian dan ketulenan soya itu sendiri.

ESP merupakan sumber protein terbaik yang menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi. Ianya mengandungi semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

ESP Shaklee adalah Non-GMO

Soya yang digunakan untuk menghasilkan ESP tidak diubahsuai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Hebat kan, jadi yakinlah dengan produk Shaklee.


Antara makanan yang tinggi potensi GMO adalah jagung dan soya. Jadi, kalau kawan-kawan semua nak beli protein dari sumber soya, jangan pulak bila tengok harganya murah terus beli. Baca dulu labelnya ok. Pilih produk yg berlabel Non-GMO.

Mesti ada yang tertanya-tanya kan, kenapa pula tak boleh beli produk GMO.Sebenarnya, produk GMO boleh menyebabkan alergy, toxic dan potensi kanser. Memang banyak sekarang produk GMO di pasaran, jadi hati-hati yer. Utamakan kesihatan anda ok.

Kebaikan ESP dan Testimoni

Kenapa la agaknya ESP ni best sangat dan hot stuf ye.

Sebab ESP menjadikan kulit kita cantik, halus, gebu, berseri, anjal serta membantu menghilangkan parut jerawat di muka. ESP juga memberi tenaga berpanjangan, membantu menahan rasa lapar dan menjadikan badan sihat serta kurang letih. 

ESP suplemen asas utk badan sihat, langsing dan awet muda


"Hari ni saya nak share mengenai ESP. Setelah mengambil produk ini selama 3 bulan, makcik saya tegur 'eh, mana pergi bekas jerawat kat muka ko?' memang betul la, ESP memperbaiki tisu kulit muka dan yang paling saya tak sangka, parut czer saya juga semakin cantik sebab selepas czer 2 kali, jahitan jadi menggerutu"

Ramai yang dah mencuba dan JATUH CINTA dengan ESP ni termasuk saya.
Anda bila lagi:)

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

4 comments:

NM03 said...

next nak cuba ni plak

. said...

NMO3
harus cuba. confirm tak menyesal:)

hida said...

salam..nk tnya dulu mmg awk gelap ke?so skrg da jd puteh sb mkn shaklee?sy nk try mkn sb kulit gelap n kusam..tgk muka awk sebelum dan selepas mmg superb..

faizi said...

Laki boleh makan jugak x ESP ni...Harga?