Friday 15 March 2013

Testimoni ESP dan Set Kecantikan Shaklee : Bertambah Cun dan Cantik - Kulit Cerah Sekata, Badan pun Kurus dan Langsing


" Dulu masa belum kahwin orang nampak dah macam bini dan mak orang, tapi sekarang dah kahwin anak 1 dan pregnant, orang ingatkan anak dara pulak "

RAHSIANYA ADALAH.....




* klik pada gambar untuk lebih jelas

Woww!! Memang macam anak dara kan!
Teruja habis tak kawan-kawan, kakak-kakak dan adik-adik semua:)
Ok, jom saya ringkaskan perubahan yang beliau dapat setelah mengamalkan ESP:

  • badan semakin kurus dan slim kerana ESP membuatkan kenyang untuk jangka waktu yang lama
  • kulit semakin cerah
  • tone kulit semakin sekata
  • parut jerawat hilang
  • tak perlu makeup tebal dah, sapu compact powder je
  • semakin cun
  • seperti anak dara walaupun anak dah nak masuk 2 dah
Untuk kecantikan kulit, beliau juga mengamalkan GLA Complex dan Set Kecantikan Kulit yang mengandungi Vitamin C, Vitamin E dan B Complex untuk kesan yang lebih optimum.

Bagaimana ESP, GLA Complex dan Set Kecantikan Kulit Membantu Beliau Mendapat Kulit yang Cerah Berseri serta Kekal Langsing

ESP

ESP dapat membantu menghasilkan sel-sel kulit yang baru..Setiap 21 hari sel kulit kita akan bertukar wajah..Jadi, keperluan protein yang berkualiti sangat penting supaya sel-sel kulit yang dihasilkan adalah sel-sel yang berkualiti dan kulit kita akan kelihatan gebu, bersih dan licin..Bagi anda yang mempunyai parut-parut jerawat, itu disebabkan oleh sel-sel kulit yang telah mati dan tak diperbaharui..So, ambil peluang ni untuk baiki sel-sel kulit anda
ESP

B Complex

Penting dalam kestabilan hormon kita. Kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil.

Vitamin E

Terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.

Vitamin C

Memberikan kolagen supaya kulit lebih kenyal. kekurangan kolagen dalam tubuh membuatkan anda mudah lebam dan kering serta bersisik. Kolagen yg cukup menjadikan kulit anda lebih bersinar dan gebu. Selain itu juga Vitamin C ini mampu mencerahkan kulit anda secara semulajadi dan sekata.

GLA Complex

Menyeimbangkan hormon yang mempunyai pengaruh besar terhadap keadaan kulit wajah seseorang seperti contoh masalah jerawat mahupun jeragat


" Ramai yang mengelak dari mencuba minuman ESP, dan lebih gemar untuk mengambil vitamin di dalam bentuk tablet atau kapsul sahaja. Namun, tahukah anda bahawa kita sendiri terdiri daripada sel? Dan, untuk mendapatkan kulit muka yang cantik kita perlukan sel-sel baru yang sihat, di mana protein merupakan makanan asas kepada sel.

Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang ‘kurang sihat’ di mana memerlukan masa yang lama untuk menggantikan ‘sel mati’ dengan sel sihat yang baru."

Jika anda mempunyai masalah kulit wajah seperti jerawat, parut jerawat, kulit wajah kusam atau apa sahaja masalah yang berkaitan, anda boleh hubungi saya untuk mengetahui produk yang sesuai untuk anda. Masalh kulit wajah boleh membuatkan kita menjadi kurang keyakinan diri dan sentiasa berasa down. Takkan anda nak selamanya begitu, betul tak. Jadi, apa kata anda mencuba Shaklee sekarang untuk berubah ke arah yang lebih positif!

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

2 comments:

Anonymous said...

WANT TO HAVE A FAIR SKIN?
INGINKAN KULIT CERAH?
CALL / SMS 6016 271 5447

- Can be applied all over the body - face, hand, leg etc.
- No exfoliation
- Organic & Halal
- Special Promotions offered

Anonymous said...

Adakah isteri / suami anda bekerja di luar pejabat atau kerja lapangan? Adakah anak anda aktif dalam sukan dan kerap berjemur di bawah terik matahari? Adakah anda masih ingin kekal Cerah?

Call / Sms: +6016 2715447
Email: 772shine[@]gmail[.]com
Google up: Shine FS