Sunday 17 March 2013

Testimoni : Jerawat Besar dan Bernanah akibat Resdung Hilang. Kini Kulit Semakin Cerah dan Licin


" Adakah anda mempunyai masalah kulit berjerawat yang kronik, jerawat yang besar dan bernanah? "

Saya pasti sesiapa sahaja yang mempunyai masalah sebegini pasti akan berasa sedih dan rendah diri untuk berdepan dengan orang ramai. Sampaikan nak tengok wajah sendiri kat cermin pun malu. Itu belum masuk lagi bab berhabis wang mencuba pelbagai produk untuk hilangkan masalah jerawat ni, malah ada yang pernah berjumpa pakar kulit untuk mendapatkan rawatan. Kalau ada yang berjaya, Alhamdulillah, tapi kalau tak berjaya, jangan sesekali anda putus asa. Jangan biarkan masalah ini terus membelenggu diri anda. Dapatkan kembali kulit yang sihat dan kembalikan keyakinan diri anda dengan sesuatu yang bakal saya kongsikan khas buat anda semua pelanggan Sweet Moms Vitamin Shop.

Perkongsian ini saya petik dari blog Iffa yang menceritakan perubahan yang dialami oleh adiknya sendiri yang mengalami masalah jerawat besar dan bernanah yang berpunca dari resdung.

Saya sendiri sungguh teruja dan gembira melihat perubahan wajah Aizat iaitu adik Iffa. Gambar di bawah tanpa sebarang edit yer:)



Jom kita baca kisah Aizat....

"Buat pengetahuan semua, gambar diatas adalah gambar adik Iffa sendiri, Aizat namanya. Adik iffa mengalami alahan kulit yang sangat teruk sehingga menyebabkan mukanya dan beberapa bahagian kulit di kaki di tumbuhi jerawat yang besar dan menanah. Masih Iffa ingat, Aizat pernah berselipar ke sekolah kerana tidak boleh menyarungkan kasut sekolah akibat nanah di kaki yang sgt teruk dan berbau. Jika dilihat memang rasa geli tapi Iffa sangat bersimpati dan runsing kerana ia menganggu Aizat yang ketika itu sedang menumpukan perhatian di Sekolah sebagai pelajar Ting 5.

Pelbagai rawatan modern telah dibuat, ubat dimakan kesannya berkurang tetapi bila habis ubatnya, kembali seperti biasa. Kata doctor kerana sinus a.k.a resdung. iffa juga pernah membawa Aizat untuk berbekam membuang darah kotor.. kasihan rasanya ditoreh2 dibahagian jerawat itu..bagi yang tidak pernah berbekam pasti ngeri melihatnya. Namun alhamdulillah, Iffa berjaya mencari penawar buat adik Iffa. Kini, kulit Aizat semakin cerah (tidak lagi kusam), semakin licin dan tidak lagi tumbuh jerawat. "

Ingin tahu apakah produk yang diamalkan oleh Aizat? Sudah semestinya Shaklee.

Bagi anda yang mempunyai masalah kulit seperti Aizat iaitu berjerawat, nanah/resdung dan berminyak serta sensitif, berikut adalah supplemen yang disyorkan untuk anda:
  • Shaklee Vitamin C
  • Shaklee Vitamin E
  • Shaklee Alfafa
  • Shaklee Mealshake/ESP
Bagaimana pula cara pemakanannya?

Semestinya saya akan membimbing anda secara eksklusif untuk mendapat hasil yang anda inginkan, untuk mendapatkan kulit wajah yang licin, cerah dan berseri.

Jangan biarkan masalah kulit wajah anda membuatkan anda hilang keyakinan diri dan mengganggu aktiviti harian anda. Masih belum terlambat untuk anda bertindak sekarang.

Yakinlah, setiap masalah ada penyelesaiannya.

Inginkan konsultasi untuk produk apa yang sesuai untuk masalah kulit wajah anda?
Hubungi saya sekarang.

"Konsultasi secara EKSKLUSIF hanya untuk pelanggan Sweet Moms Vitamin Shop"

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan.

 
***********************************************************

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan vitamin semulajadi Shaklee yang berkualiti tinggi ini, anda boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.

Konsultasi secara EKSKLUSIF khas untuk anda yang memilih Sweet Moms Vitamin Shop. :)

I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Siti Hajar Khalid (Cik Jatt)
ID No. 907609
♥ SMS/WhatsApp : 013-4894037
♥ Follow us on Instagram : @cikjatt

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

1 comment:

Unknown said...

Terimakasih atas informasinya karena saya lagi cari informasin tentang cara menghilangkan jerawat secara alami
.